02.02.2010

FRØKEN SOLSLIKK

Liker så godt Moseplassen sine månedlige konkurranser om "Frøken Ditt" og "Frøken Datt" innen blomsterverdenen. Synes det er et godt initiativ som knytter bloggere sammen. Jeg har aldri deltatt, men denne gangen kaster jeg meg rundt og melder meg på konkurransen om "Frøken Solslikk". Bidraget mitt heter "Frøken Sukkerdrikke". En riktig energibombe av en peon som lyder navnet "Bowl of Beauty". Den er virkelig et blikkfang i bedet når den blomstrer på sitt fineste i juni.  

Ahh, gleder meg til å se den igjen. Ikke mange månedene unna!

23 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Så flott at du ble med på konkurranse denne gangen Lisbeth :D

Herlig kandidat da, peoner er en av mine favoritter, og akkurat Bowl er jo litt spess, jeg har kjøpt en slik til mor for noen år siden, håper jeg får se den blomstre i år :)

silje-sin sa...

Så NYDELIG Lisbeth! Passet perfekt med et sånt nydelig bilde når snøstormene herjer på utsiden:) Nattaklem fra silje.

Simones Country Home sa...

Ja en kan bare drømme om vår nå. Men ser ganske så dårlig ut det nå gitt. :o( Vil ha vår! ;o))

Klem Simone

Pamela Holderman sa...

love your blog! google translator?

Jeanette Jess1 sa...

ÅÅH nå gleder jeg meg ennå mere til sommeren...

Mitt hvite hus sa...

NYDELIG VAR DEN... OG DET OSER SOMMER AV AV FRK...

KLEM KERSTIN

liven sa...

Et flott bidrag Lisbeth!!
Denne peonen var jo aldeles nyyyydelig!!
Snart er vi der igjen ja !!

Ha en fin dag :o)

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Lisbeth
Nydelig blomst - peoner er så imponerende under blomstringen. Kan jeg få spørre deg om du har støtte rundt dem? Er de ikke veldig tunge og har lett for å knekke? Jeg har en stor tomt hvor jeg skal begynne å anlegge hage til våren; gleder meg, men er dessverre litt grønn når det gjelder blomster.

Ha en fin dag - klem fra Jannicke

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbara våffel och pannkaksförpackningar du visar finns dom bara i norge eller?
Kram Theres

FlorasFrue sa...

Herlig peon med det store, gule feltet.
Lykke til i konkurransen!


Ha en fin onsdag!
Kjersti

IngunnBW sa...

Ååå..dette var en nydelig kandidat :)

Magdalena sa...

dette var da bare flott!!! lykketil... ;O))

Magdalena sa...

dette var da bare flott!!! lykketil... ;O))

Lovise sa...

Hei på deg.
Der ble det jammen st streif av sommer, du:) Så nydelig,- tenk på alt vi har foran oss, hurra...

dorota sa...

Kwiaty które uwielbiam mam pare krzaków różowej, białej i różowobiałej.Mam nadzieję że będę mogła pokazać jak tylko zakwitną już tęsknię za ciepłymi dniami pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia

dorota sa...

Kwiaty które uwielbiam mam pare krzaków różowej, białej i różowobiałej.Mam nadzieję że będę mogła pokazać jak tylko zakwitną już tęsknię za ciepłymi dniami pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia

dorota sa...

Kwiaty które uwielbiam mam pare krzaków różowej, białej i różowobiałej.Mam nadzieję że będę mogła pokazać jak tylko zakwitną już tęsknię za ciepłymi dniami pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia

Datt sa...

Jammen, jammen, JEG er jo frøken Datt! Hihi...

Metteflette sa...

Åh ja, jeg gleder meg også masse til peonene står i flor!!!! Fantastisk skue og duft! Ønsker deg en herlig kveld Lisbeth! Klem fra Mette

Marthe sa...

Nydelig blomst! Satt faktisk og vurderte å lage ett blomsterinnlegg, og nå ble jeg inspirert! Gleder meg til å få jord under neglene, se på hva som titter fram og gå på gartneri og kjøpe sommerblomster!

God kveld til deg!

Garden Angel sa...

Bowl of beauty er virkelig som navnet tilsier!!!
Elsker den peonen, og har den i min hage:)
Lykke til i konkurransen!
God klem fra meg(",)

Cindy at her Country Home sa...

Goodevening dear Lisbeth, how wonderful are the colours of this post. Really gourgeous! And ooohhhwww, I am so in love with your cat. He or she is so funny! Bye for now, heartgreetings from "snowy" Holland - Cindy

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Flott sommerminner!
Her er det mange som lengter like mye som deg....