19.02.2011

SVINGSTOL

Stoltrekk er sydd, men himmel - for en kamp! Det er klin umulig å sy med den katten i nærheten. Hun la sin elsk på stolen, merkelig nok ikke før jeg begynte å sy, men mens jeg holdt på. Se på dette her...
Tired of being cute.
 Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg tenkt at det er dette som er hæla i taket og tenna i tapetet. Det er det altså ikke. Dette her er ren trass, jeg-nekter-å-flytte-meg-trass. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til det blir varmere i været, da vil hun forhåpentligvis herje mer fra seg ute. 
 
 Men altså, stolen ble ikke så verst. Den skal ikke stå her, men på et eller annet rom i sommerhuset. Jeg har en til stol av samme slaget, men tror jeg venter med å sy trekk til den. God plan.

16 kommentarer:

Prinsessen paa erten sa...

Åh - for en skjønn pus!! Skjønner godt hun la sin elsk på denne stolen; knallfin!! :)

irene sa...

Kjempe fin stol, og söt pus!
Klem Irene

liven sa...

Må le av katten :o)
Men jeg visste du ville klare denne oppgaven...kjempefint Lisbeth !!

Ida sa...

Hahaha.. jeg ser likheter mellom katten din og min yngste sønn. Din katt legger seg i stolen du prøver å fikse på, mens min sønn drar ut stikkontakten fra symaskinen når jeg syr :-) Smarte skapninger altså!!! :-)

Uansett, stolen ble knallfin, du er FLINK! Og stoffet... dåååån, rålekkert!

Smask

Blått til lyst sa...

Stolen ble supersøt og fin!
Og - hadde jeg ikke vært så innmari allergisk mot katter, ville jeg jammen vurdert å skaffe et slikt sjarmtroll av en linselus.
Det der fungerer aldeles ikke med vår Balder dachs.Så snart han ser et fotoapparat, legger han ørene bakover, bikker på snuten og ser ut som om han skal få bank.....
En god kveld til linselusa og deg - Liv

Deb sa...

She is quite the acrobat. I just love her face so much. Lovely chair. Hugs, Deb=^..^ =x5

Fågel Blå sa...

åhh så fiint!!!!
Och din buisiga katt är så sööööt!!!!
Krama honom från mej!
'LER!!!!
Kram Kathrine

Anonym sa...

Hehe, for en skjønn katt:-)
Var en veldig fin stol, så jeg regner med katten blir liggende der til sommeren kommer :-D

Helene sa...

Haha....disse dyrene vet å blande seg i ting og tang ja!!!

FlorasFrue sa...

Å - nå fikk jeg latterkrampe her! For en herlig pus:)

Stoltrekket ble kjempefint - og så skikkelig sommerlig stoff! :)

Pusen vår er sur nesten hele vinteren - og med en gang det er en liten solstripe inne skal han ligge der... lengter veldig mot sommeren han også:)

Ønsker deg en fin dag!
K

Sommerhuset i bakken sa...

Så flink du er! Stoltrekket ble kjempefint! Og så flotte farger. Deilig med lyse, duse, pastellfarger. Fikk skikkelig vårfølelse av fargene i innlegget ditt.

Ha en super søndag!

Tone Yvonne sa...

Vel, må jo si at pusen din er dyktig som kvalitetskontrollør da :O)
hun ser umiddelbart når noe fantastisk er på gang.....

Trekket ble veldig fint og stolen fikk lit personlighet - og en katt ;O)

kos deg og ha en frotreffelig uke!

klem :O)

Villblomsten sa...

Morsom katt :-)
Hihi :-)

Og deilige vårlige farger :-)

Marilyn sa...

I just found your blog...to discover that your cat could be my cats twin...do you know what type of cat yours is? We have been told ours is a Norwegian Forest cat....but I'm not sure. You have a very pretty blog... :)
I'll visit again....

Ann-Kristin sa...

Kjempenydelig katt! Skjønner veldig godt at ho liker stolen! (Jeg har også en katt) Koslige puter du har sydd også!

Lene sa...

Nøj hvor er det en flot blog. Og sikke en god stil du har. Jeg er helt vild med din kat. Knus fra Lene