05.03.2011

PLASSBYGD SENG

Hei og hopp! Her er det full rulle, jeg maler og jeg maler. Heldigvis viser resultatene seg, og nå er to av soverommene i sommerhuset ferdig. Litt finpuss her og der må til, f.eks skal hvite, lystette rullegardiner monteres. Noen av soverommene har plassbygde senger og skap, det kan vi like! Dobbelseng er også på plass, så det er mer enn god nok plass for natten. :) Dette rommet har forfriskende sjøutsikt, løfter man blikket ser man rett på isbreen Folgefonni. Jeg vet at jeg hadde jublet om noen hadde tilbudt meg et slikt gjesterom. Sånn skal det jo være- gjestene skal tilbys det beste. See U!

10 kommentarer:

Whitebite sa...

s k j ø n t

Lobeliadamen sa...

Så koselig!!!!!!!!!!!!!!! :-))

Klem W

Deb sa...

Love all the white. Perfect!

Fågel Blå sa...

Åhhh så fiiint!
Kram kathrine

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflott O=))

Nyt helgen =)
klemmer

Tove `blogg verden sa...

Nydelig og så praktisk : )
ha en hærlig helg
klem Tove

Millygarden sa...

Förstår att du målar och målar..det är ju så tidsödande att måla. Men så ljuvligt fint det blir och så snyggt med den platsbyggda bänken med lådor inbyggda.

Han nu en fin Lördag!
Kram Marina

Tones landliv sa...

Veldig koselig! Jeg ser nok rett over til deg da :) jeg har hytta mi over fjorden for deg tror jeg. Ha en fortsatt fin helg!!

Christelle De Lin à l'Ours sa...

So nice!!!!!!
Kind weekend
Christelle

Møkster Bu- sa...

Oioi, ser ut til at du har den perfekte utsikt. Velkommen til blogglotteri hos oss! (Litt markedsføring for å finne andre som vil se utover hav og fjord..!)